12 mars

Morgon morgon 😄


Idag Àr en skön dag med inget planerat.

Efter att ha jobbat tolv dagar i strĂ€ck, sĂ„ kĂ€nns det fantastiskt att INTE GÖRA NÅGONTING, eller jag ska köra lite med min kompis tvĂ€ttmaskinen. Klockan Ă€r nu. 11:45 och det Ă€r vĂ€l dags att kliva upp ur sĂ€ngen. Nu Ă€r det dags att sitta i soffan en stund för att heja pĂ„ Kalla sim ska Ă„ka 30km. Sedan kl 15:00 Ă€r det innebandy pĂ„ TV4 Sport.

IgÄr Äkte storebror till NEW YORK med jobbet. De Àr sex stycken som ska gÄ en narknadsföringskurs. Chattade lite med honom igÄr kvÀll och flygresan hade gÄtt bra och du höll pÄ att förbereda sig för att gÄ ut och Àta.

Efter att jag skjutsat till Arlanda bar det ivÀg till Gottsunda i Uppsala för dÀr soelade lillebror IV-match. Dom vann med 14-3. Glada miner.

Sedan övningskörde vi till Östhammar för att bekanta oss med vĂ€garna. En riktigt liten byhĂ„la. PĂ„ tisdag ska lillebror köra upp dĂ€r. Vi alla hĂ„ller tummarna.

Ja, nu har jag inte tid lĂ€ngre pĂ„ grund av att jag inte ska göra nĂ„gonting 😄👍


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0