22-23 april 2017

Hejsan!


Nu har vi tagit färjan över till Visby igen. Vet inte, men jag blir aldrig mätt på att gå runt i stan och titta på alla trevliga hus.

Vi bor på Visbyhotell mitt i stan. Lördagen strosade jag o Robert runt på stan och köpte lite kläder. Mötte upp Katarina och Samuel för en fika på Gula Huset. Vi åt en god smörgås och sedan blev det saffranspannkaka 😄 Dom andra var och hade minnesstund i Slite för farmor.

Runt 17 träffades alla hos Rune för att äta en god Italiensk buff'e.

Rune, Håkan, Micke, Katarina, Samuel, Agneta, Lennart, Victor, Björn, Robert o jag.

Påvägen hem mot hotellet tog vi en öl på puben Black Sheep Arms och sedan blev grabbarna hungriga och tog en hamburgare i Luckan. Passerade även det fina creperiet.

Söndag tog vi en promenad via Botaniskatdgården och var även förbi Galgbacken som finns nedanför  Runes lägenhet. Där hängdes personer mellan 1200 - 1845.


Här kommer några bilder som visar hur vackert det är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0