28 okt

Hejsan!
Igår lördag började det med en lugn förmiddag med att göra i ordning naglarna. Sedan hämtade jag hem sonen som varit ute på byn.

Lite brunch med lövbiff och potatis som blev grunden för innebandykamp. I em ska Roberts lag möta Rasbo. Extra mycket adrenalin då en före detta lagkompis (Simon) spelar där dom kommer göra allt för att stoppa honom.

Väl nere i hallen blev det lite tittade på À-lagets match som spelades före. Extra varm i hjärtat blev jag när Simon stannade till och pratade och gav mig en stor kram. Lite rätt har vi nog gjort som innebandyledare genom åren 😄

Under matchen duellerade Robert mot Simon och Robert vann nog alla närkamper 😄, se bilderna nedan. Tyvärr så förlorade Almunge , men Robert var nöjd ändå.

Sedan åkte jag och Ullis in till stan för att titta på mera innebandy Storvreta skulle möta Helsingborg. Där blev det vinst.

Björn, Robert och Micke hade grabbkväll och käkade pizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0