16 okt

Hejsan på söndagen.

Måste bara dela med mig av ett stycke som lagledaren för Roberts lag skrev om gårdagens match.

---------
Dela gör 2-4 på retur och nu j...lar har vi kommit igång, Joel gör några byten så Mackan får vila lite och det känns som vi tar över matchen. Motståndaren verkade inte lika intresserade att köra och vi har kommandot. Vi får en utvisning mitt i perioden på målis? Va, f.n tänker man som coach då men Mackan sa, att ska jag spela så spelar jag gärna boxplay, tackar. In med några av våra RAKETER, Willie, Mackan, Robban och Lucas och vad händer? Robban vinner en närkamp i hörnet och spelar fram Wille som i sin tur spelar till Mackan som går full fart 🚀🚀🚀och motståndren ser ut att stå som i klister🚜. Mackan spelar sin tur fram Wille på bortre som löpt 🚀🚀🚀ifrån sin gubbe och lägger in 3-4 och Highfive med publiken i hörnet ?????😜😜, 3-4

Matchen slutade 4-4 efter en riktig fartfylld sista period. Läs hela referatet på lagsidan.

--------------
Härlig läsning eller hur.

Tjing tjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0