15 okt

Hejsan svejsan!

Ligger nu i soffan och kollar lite på tv'n. Är lite trött efter Roberts match i eftermiddag.

Dagen började med att vi tog en lååång sovmorgon. Fantastiskt härligt. Tror att frukosten dukades av bordet runt 11:30.

Började sedan att förbereda lite lunchmiddag. Björn skulle iväg och jobba och Robert skulle spela innebandy, första hemmamatchen. Dagen till ära skulle jag med Lukas pappa sköta matchens sekretariat. Jag skötte klockan och Magnus hade ett fast grepp om penna och protokollet.

En fartfylld match där Almunge låg under i halva matchen, men ökade tempot och verkligen krigade sig upp och resultatet blev till slut 4-4.

Jag och Magnus var redan svettig efter första perioden av att titta på grabbarna som kämpade och nervositen att sköta matchens klocka och protokoll.

Vår Robert gjorde en mycket bra match där han var snabb på bollen och var väldigt jobbig att möta. Han låg på gränsen för att bli utvisad, men så ska det vara. Mamman är stolt ❤️

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon ska jag hämta Anki 09:45 för att åka in till Uppsala för att köra ett träningspass.

Kram från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0