5 Juli 16 - USA

Kl 05 ringde klockan för nu ska vi åka till USA hela familjen. Efter en snabb frukost, så drog vi mot Arlanda.

Först flög vi till Heathrow. På den flygningen hade jag äran att sitta mellan våra grabbar och vilket snackande och skrattande det var ❤️ Sedan byttes det plan för vidare färd mot NewYork. Efter tittande på några filmer, mat och en liten sovstund var vi framme dock lite mosiga.
Jag blev sedan så glad när jag såg alla våra väskor på transportbandet (vi blev ju av med dom förra gången vi var här). Vidare mot biluthyrningen för att hämta ut vår bil. En stor svart Dodge. Hade enbart gått lite över 100 mil innan.

Målet var nu sedan att ta oss till Atlantic City där vi ska bo i två nätter. Först hade vi ett stopp på Jersey Garden Mall (precis vid flygplatsen) där jag ville titta i tre butiker. Alainas (hårprodukter) hade inte det jag ville ha :-( Victoria Secret outlet där var det så mycket folk, så där vände jag. Papaya (klädbutik) där hittade jag fyra fina toppar 😄 Nu rullade vi vidare för vi hade en bilresa på ca två timmar. Björn gjorde ett fantastisk jobb med körningen. Hur mycket bilar och vägar som helst. Vi gjorde ett stopp till innan vi var framme och det var på Wallmart. Där köptes lite bra att ha saker bl.a ett stort flingpaket :-)

Kl var nog runt 02,30 innan vi var framme och incheckade på hotell Cezars i Atlantic City. Jättefint hotell. Nu ska det bli trevligt att sova en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0