12 Juli

Idag var det dags för en heldag på Six Flag (nöjesfält) i Agawam. Bara 10 minuter från hotellet. Lite frukost i magen och himlen helt blå, ja nu är det bara att köra.

Första bergodalbanan hette Stålmannen. 90 sekunder i 120 km/Tim. Jag vände som tur var och satte mig på en bänk för att titta på. När grabbarna kom tillbaka skrattade Robert, Jacob log och Björn sa att detta var det värsta han åkt. Björn tänkte där uppe att vilken tur att jag inte var med. Nu gick vi till en lite mindre bergodalbana så att jag fick åka. Grabbarna tänker på mamman ❤️ Man känner att man är lite ovan att åka. Även Björn kände sig lite klen, så jag fick sällskap av maken och vi åkte lite lugnare saker. Boysen åkte på och gjorde nog Stålmannen 3 gånger.

Alla var nöjda med dagen, men helt slut. Middagen blev hos Five Guys som är ett hamburgerställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0