Björnrike dag3

Idag var vi alla ute i backen vid 09.20. I första liften upp började det svida ordentligt under mina fötter, så det blev att hänga med Björn till Pjäxdoktorn vid hotellet. Han värme om mina inneskor och det löste problemet. Björn stannade kvar hos Johan (som Pjäxdoktorn heter) och skulle försöka att få ordning på Björns pjäxproblem. Jag, Claes och Micke nötte på i storslalombacken och Robert och Alfons nötte på i funparken. Vid lunch åkte vi förbi Björn vid hotellet för att kolla av läget. Alla var där för att kolla och stötta. Sedan åkte vi tillbaka till stugan för att äta lunch. 
 
Jag stannade sedan kvar i stugan då jag kände att mina ben var trötta. Micke åkte till Sveg för att hämta Ullis. Björn åkte till Pjäxdoktorn för att fortsätta med pjäxproblemen.  Claes, Robert och Alfons åkte ut i backen en stund till.
 
Kvällen avslutades med att Björn kom hem med nya pjäxor. Vi åt en god middag och spelade några omgångar UNO. Jag vann 😀 👍 😀
 
Här kommer ett par bilder från dagen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0