29 sept 2013

 
 
Njuter av helgen med inga måsten alls. Mmmmmmmmmmmm
 
Igår lördag, så var Robert på fotbollsavslutning (Paintball och middag på August). Jag och Jacob övningskörde, oops det blev nästan 3 timmar.  Jag hade nämligen glömt min plånbok i makens bil som stod parkerad på Arlanda och som pricken över i hade maken glömt sina jobbarskjortor hemma. Det blev alltså en tur till Arlanda. Många rondeller och snabba filbyten blev det, men det grejade min chaufför galant. Han tyckte sedan att jag kunde laga middag när vi kom hem för att han hade kört runt med mig så länge, ha ha ha.
 
Annika F var också här på besök och fogade. Hon var fört här en stund på fedagen och satte kakel på ena sidan i köket. Jisses vad duktig hon är.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0