Mot New York

Nu är det dags för stora shoppingdagen. Vi åkte till Arundel Mill och sprang in och ut i affärer. Tror inte att jag överdriver om jag säger att vi fick ihop 25 påsar :-)
 
Här är en liten bild på mina små inköp. (Ser nu när jag laddat upp bilden att jag glömt lite :-) )
Vid 17.00 så rullade bilen mot New York. Våran chaufför (bästa pappan) gjorde ett fantastiskt jobb med att köra och lyssna på damen i GPS:en som sa: åk hit och åk dit .......

Till slut hittade vi hotellet "Holiday Inn Express". Vi släpade in alla väskor och påsar. Storebror följde pappan till Hertz vid flygplatsen för att lämna tillbaka bilen. För nu behöver vi den inte längre då vi ska leva ett Manhattanliv i fyra dagar. Trevligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0