111230 - Orlando Wonderworks

Efter en god natts sömn och frukost åkte vi till "Wonderworks". Ett kul ställe med massa roliga saker att upptäcka. Grabbarna gick runt i en repbana. Provade att gå upp, men var snabbt nere då det ilade för mycket i benen.








Sedan var det dags för en sen lunch vid Dennys. Där fick Robert en ballonghatt!!!


Till lägenhetens pool för att slappa lite.

Sedan ska vi shoppa lite :-) Jag behöver ett par nya skor. Mina lossas Convers (köpta på Coop i UA) har sulan gått av på. Några böcker och presenter ska också köpas. Det är mycket nu.

När vi kom hem, så var vi så trötta att vi tog en kvällsmacka och sedan blev det nanna kudden.

En liten textspecialare till mormor och morfar. Jag har svarat på era mail och dom kommer fram. Klicka på inkorgen, så finns där två mail som ni inte har läst.

Annars kan ni också klicka på texten "kommentarer" i bloggen som finns längst ned under den text som jag skrivit och skriva något till oss. Men mailen fungerar väldigt bra den också.

Kramar från oss!


Kommentarer
Postat av: anki

test inlägg

2011-12-31 @ 04:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0